Нарада директорів професійно-технічних навчальних закладів з питань організації навчально-виховного процесу у 2017-2018 навчальному році

26 жовтня 2017 року відбулася нарада директорів професійно-технічних навчальних закладів з питань організації навчально-виховного процесу у 2017-2018 навчальному році.

Учасники наради Вікторія Гробова, директор Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації,  Юрій Штика, заступник директора Департаменту освіти і науки – начальник управління професійної, вищої, наукової роботи та ресурсного забезпечення, Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області,

Олександр Сєрих, начальник відділу професійної, вищої, наукової роботи Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Ольга Бєлік, заступник директора Центру фінансово-економічного моніторингу та матеріального забезпечення освітніх закладів Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, керівники професійно-технічних навчальних закладів Сумської області, методисти Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти порушили питання працевлаштування випускників професійно-технічних навчальних закладів, виконання регіонального замовлення на підготовку робітничих кадрів та молодших спеціалістів у 2017 році, підготовки закладів професійно-технічної освіти до опалювального сезону у 2017-2018 навчальному році.

Під час доповіді «Імплементація нового Закону України «Про освіту»: ключові нововведення в системі професійної підготовки кваліфікованих робітників» Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, наголосила на основних завданнях розвитку професійно-технічної освіти.

Віктор  Скиба, заступник директора з методичної роботи Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області надав інформацію про запровадження елементів дуального навчання закладами професійно-технічної освіти, проведення експериментів на регіональному рівні, зазначивши «Дуальне навчання – подолання диспропорції між пропозицією освітніх послуг професійно-технічних закладів та запитами роботодавців».

У своєму виступі Єлизавета Ященкова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, висвітлила питання проведення вхідного контролю знань умінь та навичок для осіб, які приймаються на навчання за програмами перепідготовки або підвищення кваліфікації до професійно-технічних навчальних закладів та зазначила, що впровадження вхідного контролю знань умінь та навичок – це оптимальне використання часу і фінансових ресурсів при неформальному та формальному професійному навчанні.

 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »