Інформаційно-цифрова компетентність викладача у контексті вимог НУШ

Навчання фізики і астрономії здійснюється на компетентнісних засадах і передбачає формування ключових і предметних компетентностей учнів, однією з яких є інформаційно-цифрова компетентність. Навчальним ресурсом для  формування цієї компетентності є електронні освітні ресурси та віртуальні лабораторії. 

Саме тому викладачі фізики закладів професійної (професійно-технічної) освіти 27  березня 2018 року на базі ДПТНЗ «Хотінський професійний аграрний ліцей» вивчали питання «Використання електронних освітніх ресурсів на уроках». Під час засідання було розглянуто класифікацію електронних освітніх ресурсів та їх функціональне призначення.

Фізика – наука експериментальна і тому дослід замінити чимось  складно.

Робота з електронними освітніми ресурсами легко вписуються в традиційний урок і дозволяє викладачу організовувати нові види навчальної діяльності. Присутні на семінарі мали можливість ознайомитися з використанням відеофрагментів, анімації, тестовою перевіркою знань на уроці фізики,  які вміло продемонстрував викладач фізики ДПТНЗ «Хотінський професійний аграрний ліцей» Вадим Кулик.

Учасники семінару розглянули можливість  функціонування  віртуальних інтерактивних дошок: організувати одночасну роботу із розміщеними на них даними без додаткового встановлення на комп’ютер, ноутбук, нетбук або планшет спеціального програмного забезпечення. Це допомагає унаочнити спільну діяльність учнів та викладача, що робить освітній процес цікавішим та більш насиченим.

Електронні освітні ресурси (ЕОР) – це навчальні, наукові, інформаційні, довідкові матеріали та засоби, розроблені в електронній формі і представлені на носіях будь-якого типу або розміщені у комп’ютерних мережах, які відтворюються за допомогою електронних цифрових технічних засобів і необхідні для ефективної організації навчально-виховного процесу. (ПОЛОЖЕННЯ про електронні освітні ресурси, затверджено наказом  Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України 01.10.2012 № 1060.)

DSC00231 DSC00228 DSC00223 DSC00220

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »