Питання навчання учнів з особливими освітніми потребами обговорено науковцями під час конференції на Сумщині

20181009_141741

ІV Міжнародна науково-практична конференція «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку в національному та світовому вимірі», що відбулася 9 жовтня 2018 року на базі Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, отримала широкий резонанс.

Партнерами проведення конференції стали Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Сумській області, ДВНЗ «Університет менеджементу освіти» НАПН України.

У роботі конференції основна увага була приділена питанням упровадження інклюзивної освіти, підготовки учнів з особливими освітніми потребами в закладах професійної (професійно-технічно) освіти, психологічного супроводу, включаючи регіональні напрями роботи та міжнародний досвід.

У рамках конференції проведено секції «Професійне співробітництво з організації траєкторії навчання учнів з особливими освітніми потребами в умовах закладу професійної (професійно-технічної) освіти». Керівник секції Лариса Сергеєва, доктор педагогічних наук, професор кафедри публічного адміністрування і менеджменту освіти Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України спрямувала роботу на висвітлення питань з організації та психолого-педагогічного супроводу освітнього процесу учнів з особливими освітніми потребами, розвитку психолого-педагогічної компетентності педагогічних працівників, співпраці закладів професійної (професійно-технічної) освіти зі службами у справах дітей, органами соціального захисту та роботодавцями.

На секції своїм досвідом роботи поділилися:

В’ячеслав Новіков, директор ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»;

Тетяна Скоченко, заступник директора з навчально-виховної роботи ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»;

Олександра Копина, практичний психолог ДНЗ «Ужгородський центр професійно-технічної освіти»;

Оксана Сергієнко, методист ДНЗ «Центр професійної освіти технологій та дизайну м. Києва»;

Юлія Порункова, практичний психолог ДНЗ «Харьківський професійний ліцей будівельних технологій»;

Валерія Докторович, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області;

Лариса Піковець, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Дніпропетровській області.

Тематика доповідей учасників конференції віддзеркалює активну увагу наукової спільноти до проблематики модернізації та розвитку системи корекційно-реабілітаційної допомоги, забезпечення доступності освітнього простору закладу професійної (професійно-технічної) освіти для учнів з особливими освітніми потребами.

За підсумками роботи конференції прийнято резолюцію, де зазначено про необхідність

розвивати інтеграцію наукової та освітньої діяльності академічних, вузівських організацій, закладів професійної (професійно-технічної) освіти через спільні наукові гранти, програми та проекти;

напрацювати дієві механізми функціонування інституцій, покликаних надавати відповідну професійну освіту учням з особливими освітніми потребами;

розробити методичні рекомендації для закладів професійної (професійно-технічної) освіти щодо організації роботи з учнями з особливими освітніми потребами;

започаткувати збір інформації про заклади професійної (професійно-технічної) освіти, що здійснюють професійну підготовку осіб з особливими освітніми потребами.

20181009_140533 20181009_141413 20181009_141859 (1) 20181009_142009 20181009_145218 20181009_141921

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Print this pageEmail this to someone
Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.