У спільному заході з теми «Упровадження в освітній процес методичних добірок, напрацювань із предметів суспільствознавчого циклу в умовах сьогодення»., що відбувся 28 жовтня 2021 року, брали участь члени ресурсного центру, студенти-магістранти, викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти, методисти, вчителі, директори шкіл.
Методист НМЦ ПТО у Сумській області Галина ДОКТОРОВИЧ зупинилася на питанні інноваційного розвитку освіти, науково обґрунтувала вибір новітніх методик та технологій навчання, планування інноваційної діяльності, вироблення алгоритму реалізації інновацій у закладі, ураховуючи сучасні виклики часу, зупинилася на позитивних сторонах впровадження інновацій в освітній процес та труднощі, що виникають у процесі реалізації та способи їх подолання.
Світлана МОЦАК, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри всесвітньої історії, міжнародних відносин та методики навчання історичних дисциплін НН Інституту історії та філософії Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, висвітлила питання можливість покращення роботи закладів професійної (професійно-технічної) через плідну співпрацю з ресурсним центром професійного розвитку викладачів суспільствознавчих дисциплін університету.
Своїми напрацюваннями, методичними добірками уроків суспільствознавчого циклу та їх практичною реалізацією на уроці ділилися: Вікторія ТОДОСИЙЧУК, директор Садівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів Садівської сільської ради, Сумського району, Сумської області, Наталія ТКАЧЕНКО,викладач предметів історія та громадянська освіта ДНЗ «Білопільське вище професійне училище»,Богдана ПОГУЛЯКА,молодий викладач, студентка-магістрантка НН Інституту історії та філософії Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.
Протягом заходу з викладачами предмета «Громадянська освіта» проведено анкетування: «Готовність викладача до інноваційної діяльності», «Карта педагогічної оцінки та самооцінки інноваційної компетентності викладача», «Анкета для визначення інноваційного потенціалу закладу освіти».