Сучасний підхід до уроку математики в умовах дистанційного навчання розглянуто 05 жовтня 2022 року на онлайн-семінарі викладачів математики закладів П(ПТ)О. З особливостями синхронного та асинхронного онлайн-навчання ознайомила слухачів Валентина ЛАБУДЬКО, методист НМЦ ПТО у Сумській області.
Увагу викладачів акцентовано на складанні національного мультипредметного тесту 2022 року з математики. Результати складання тесту учнями закладів П(ПТ)О – це показник роботи викладача математики. Досвідом роботи з учнями при підготовці до ДПА у формі ЗНО поділилася Галина ЯКОВЕНКО, викладачДПТНЗ «Синівський професійний аграрний ліцей».
На семінарі підбито підсумки конкурсу на кращу розробку уроку з математики серед педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році. Право захисту своїх робіт було надано переможцям конкурсу:
Тетяні СИРОТІ, ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти»;
Наталії ПАНШИНІЙ, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище»;
Юлії ПАНУЄВІЙ, ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей»;
Вірі КАРПЕНКО, ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище»;
Ірині СОБОЛЄВІЙ, ДНЗ «Охтирський центр професійно-технічної освіти»;
Євгенії ЛЕБЕДЕВІЙ, ДПТНЗ «Свеський професійний аграрний ліцей».
Розпочато роботу викладачів математики зі створення матеріалів для асинхронного навчання. Під час семінару з викладачами було проведено практичне заняття в спільному доступі.
Матеріали семінару розміщені в блозі «Інтеграл» на сторінці «Технології навчання» за посиланням https://intehral.blogspot.com/p/4.html