Сучасний підхід до уроку математики в умовах дистанційного навчання

Сучасний підхід до уроку математики в умовах дистанційного навчання  розглянуто 05 жовтня 2022 року на онлайн-семінарі викладачів математики закладів П(ПТ)О. З особливостями синхронного та асинхронного онлайн-навчання ознайомила слухачів Валентина ЛАБУДЬКО, методист НМЦ ПТО у Сумській області.

Увагу викладачів акцентовано на складанні національного мультипредметного тесту 2022 року з математики. Результати складання тесту учнями закладів П(ПТ)О – це показник роботи викладача математики. Досвідом роботи з учнями при підготовці до ДПА у формі ЗНО поділилася Галина ЯКОВЕНКО, викладачДПТНЗ «Синівський професійний аграрний ліцей».

На семінарі підбито підсумки конкурсу на кращу розробку уроку з математики серед педагогічних працівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти у 2021/2022 навчальному році. Право захисту своїх робіт було надано переможцям конкурсу:

Тетяні СИРОТІ, ДПТНЗ «Сумський центр професійно-технічної освіти»;

Наталії ПАНШИНІЙ, ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище»;

Юлії ПАНУЄВІЙ, ДПТНЗ «Путивльський професійний  ліцей»;

Вірі КАРПЕНКО, ДПТНЗ «Роменське вище професійне училище»;

Ірині СОБОЛЄВІЙ, ДНЗ «Охтирський центр професійно-технічної освіти»;

Євгенії ЛЕБЕДЕВІЙ, ДПТНЗ «Свеський професійний аграрний ліцей».

Розпочато роботу викладачів математики зі створення матеріалів для асинхронного навчання. Під час семінару з викладачами було проведено практичне заняття в спільному доступі.

Матеріали семінару розміщені в блозі «Інтеграл» на сторінці «Технології навчання» за посиланням https://intehral.blogspot.com/p/4.html

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »