Готуємося до проведення профорієнтаційної кампанії: навчаємо маркетинговим технологіям

Про використання сучасних маркетингових технологій під час організації профорієнтаційної кампанії говорили 21 квітня 2023 року під час другого заняття тренінгового навчання для консультантів із професійної орієнтації закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Учасники навчання дізналися про принципи маркетингового підходу до організації профорієнтаційної кампанії, сегментування «клієнтів» за їх характеристиками, складали профіль «споживача» та формували ціннісну пропозицію для окремої цільової аудиторії – батьків потенційних здобувачів професійної (професійно-технічної) освіти.

Перше заняття було проведено 22 березня 2023 року за участю 74 педагогів.  Більше за посиланням: https://nmcpto.sumy.ua/?p=25590

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »