Із 2020 року в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області здійснюється навчання здобувачів освіти в інклюзивних групах. На 01 вересня 2022 року в цих групах здобуває освіту 8 учнів та учениць. З метою підвищення фахової компетентності педагогів 06 вересня 2022 року проведено семінар «Реалізація принципів інклюзивності в закладах професійної (професійно-технічної) освіти».
У заході брали участь завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу «Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Юлія ДІДОРЕНКО та директорка комунального закладу «Інклюзивно-ресурсний центр № 1 Сумської міської ради» Юлія КРИКУНЕНКО.
Запрошені спікери надали учасникам заходу практичні рекомендації щодо організації освітнього процесу для здобувачів з особливими освітніми потребами, роботи команди психолого-педагогічного супроводу та організації співпраці зі спеціалістами регіональних інклюзивно-ресурсних центрів області.
Досвідом з психологічного супроводу здобувача освіти з розладом спектру аутизму поділилася з учасниками семінару практичний психолог ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище» Катерина ХРОКАЛО.
Враховуючи освітні потреби учнів (індивідуальні психічні, інтелектуальні, фізичні, сенсорні можливості), створені команди психолого-педагогічного супроводу постійно працюють над тим, щоб учні та учениці професійної освіти здобували необхідні знання, уміння та навички в такій формі, яка для кожного є найбільш оптимальною. Число осіб з особливими освітніми потребами, що бажають навчатися в інклюзивних групах, поступово зростає.