Як підготувати здобувачів освіти до НМТ-2025 з української мови та літератури: проведено вебінар для викладачів

Сьогодні для вступу на перший курс до закладів вищої освіти використовують результати  національного мультипредметного тесту.  Національний мультипредметний тест (НМТ) — один з найважливіших іспитів для українських учнів, що визначає їх подальший шлях у навчанні та кар’єрі.

Під час онлайн-вебінару викладачів української мови та літератури закладів професійної (професійно-технічної) освіти 30 січня 2025 року обговорено актуальні питання щодо організації освітнього процесу та проведення НМТ-2025.

Ольга СМОЛЕНКО, методист НМЦ ПТО у Сумській області, звернула увагу учасників заходу на чітке планування роботи, удосконалення  сучасних інструментів, форм і методів роботи із здобувачами освіти, особливо в умовах змішаного (дистанційного) навчання; оновлення комплексно-методичного забезпечення предметів, шляхи підвищення ефективності складання здобувачами освіти НМТ з української мови та літератури; використання навчально-методичного забезпечення Інформаційно-методичного порталу Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області.

Важливу роль у діяльності викладача-філолога відіграє й обмін практичним досвідом. Своїми педагогічними «родзинками» щодо впровадження компетентнісного підходу в освітньому процесі: сучасні методики, онлайн-інструменти та форми роботи в умовах сьогодення поділилися:

Олена БОНДАРЕНКО, кандидат філологічних наук, старший викладач кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, акцентувала увагу слухачів на змісті, структурі й оцінюванні національного мультипредметного тесту, розкрила секрети виконання тестових завдань, поділилася лайфхаками щодо правильного розподілу часу під час роботи з тестами з української мови;

Наталія КОБИЛКО, кандидат філологічних наук, доцент кафедри гуманітарних дисциплін та українознавства Харківського національного університету внутрішніх справ, ознайомила викладачів з інтерактивними аркушами як дієвим інструментом підготовки до НМТ з української літератури;

Наталія СОЛАРЬОВА, учитель української мови Комунальної установи Сумська загальноосвітня  школа І-ІІІ ступенів Nº 27 м. Суми, експертка із сертифікації, наголосила учасникам зібрання на можливості використання штучного інтелекту при вивченні української мови та літератури та підготовці до НМТ;

Олена СЕМЕНОГ, доктор педагогічних наук, професор, керівник Центру науково-освітнього партнерства і мережевої взаємодії  Сумського державного педагогічного університету імені  А.С. Макаренка, зупинилася на актуальному питанні сьогодення — навчання української мови в контексті пріоритетних компетентностей;

Наталія ПОНОМАРЕНКО, PhD, старша викладачка кафедри журналістики та філології Сумського державного університету, акцентувала увагу педагогів щодо підвищення медіаграмотності  та презентувала гру «Медіавежа» співавтором якої є. Гра реалізована в співпраці з Goethe-Institut Ukraine в рамках проєкту «Meet the Teacher», за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Німеччини;

Надія КОБИЛКО, заступник директора з навчально-методичної роботи, викладач української мови та літератури Державного навчального закладу «Охтирський центр професійно-технічної освіти», поділилася досвідом співпраці із Громадською організацією «Інноваційні обрії України».

Учасники заходу отримали не тільки рекомендації для роботи секції викладачів суспільно-гуманітарного циклу, а й конкретні завдання на 2025 рік.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий


Thanx: Yobox
Translate »