Під час онлайн-спілкування із творчою групою заступників директора з НМР, методистами закладів професійної (професійно-технічної) освіти 11 листопада 2021 року Ольгою СМОЛЕНКО, Валентиною ЛАБУДЬКО, методистами Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, обговорено організаційні аспекти підготовки закладу освіти до державної підсумкової атестації в формі зовнішнього незалежного оцінювання у поточному навчальному році.
Практичним досвідом роботи з питання «Вивчення стану викладання навчальних предметів та рівня навчальних досягнень здобувачів освіти» поділилася Любов МАТЯШ, методист Сумського хіміко-технологічного центру професійно-технічної освіти.
Увагу учасників звернено на основні вимоги та орієнтовні напрямки щодо вивчення стану викладання навчальних предметів; методичний інструментарій, який використовують під час контролю з вивчення відповідного предмета. Також розкрито типи та алгоритм системного підходу до аналізу уроку як основної складової освітнього процесу; розглянуто проблеми, що виникають при вивченні стану викладання навчальних предметів.
Члени творчої групи дійшли висновку, що вивчення стану викладання навчальних предметів – один із основних аспектів аналізу результативності роботи закладу освіти та підготовки учасників освітнього процесу до ДПА у формі ЗНО.
Досвід роботи «Вивчення стану викладання навчальних предметів та рівня навчальних досягнень здобувачів освіти» (Любов МАТЯШ, методист Сумського хіміко-технологічного центру професійно-технічної освіти https://docs.google.com/presentation/d/1exsbIBo3kcGUjPUobDu25Aaend-27knc/edit?usp=sharing&ouid=106880865205528042952&rtpof=true&sd=true