Мотиваційні компоненти освітньої діяльності при викладанні хімії

Мотиваційні компоненти освітньої діяльності при викладанні хімії розглянуто 01 грудня 2021 року на онлайн-семінарі викладачів хімії. Під час спілкування обговорено питання використання інструментів викладача в умовах змішаного (дистанційного) навчання.

        Юлія ХАРЧЕНКО, кандидат хімічних наук, старший викладач кафедри біології людини, хімії та методики навчання хімії природничо-географічного факультету СДПУ імені А.С. Макаренка, ознайомила слухачів із методикою постановки проблеми на уроці, представила фрагменти «мотиваційних акцентів» на уроці хімії.

Питання створення позитивної мотивації до навчання, шляхи посилення мотивації, прийоми, що допомагають здійснити мотивацію розглянула Ольга ФОМЕНКО, викладач хімії ДНЗ «Охтирський центр ПТО»

Викладачі хімії закладів професійної (професійно-технічної) освіти:

Тетяна НІКОЛАЄНКО, ДПТНЗ «Сумське ВПУ  будівництва і дизайну»,

Олександр ДОРОШЕНКО, ДНЗ «Шосткинський центр ПТО,

Алла СЕНЕНКО, ДПТНЗ «Роменське ВПУ»,

Олена ПАРХОМЧУК, ДНЗ «Сумське міжрегіональне ВПУ»,

Юлія УСІК, ДПТНЗ «Хотінський ПАЛ»,

Наталія ЯКОВЕНКО, ДПТНЗ «Глинський ПАЛ»,

Наталія ЛЕГКА, ДПТНЗ «Недригайлівське ВПУ», – продемонстрували сервіси, які використовують при проведенні дистанційного навчання: Classtime, LearningApps, Quizlet, інтерактивні плакати thinglink.

Модератор семінару Валентина ЛАБУДЬКО продемонструвала роботи викладачів хімії, що розміщені в Google Класі «Практична спрямованість при вивченні хімії та біології».

З матеріали семінару можна ознайомитися на сторінці «Технології навчання» блогу «Кварк» за посиланням

План_заходу_01_12_21

https://kvarkl.blogspot.com/p/blog-page_16.html

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »