Творча група заступників директорів із навчально-методичної роботи, методистів закладів П(ПТ)О області: розглянуто досвід роботи закладу освіти в підготовці до ДПА у формі ЗНО

Практичним досвідом роботи закладу освіти щодо підготовки до проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання поділилися педагоги Сумського вищого професійного училища будівництва та автотранспорту під час онлайн-спілкування 03 лютого 2022 року з членами творчої групи заступників директорів із навчально-методичної роботи, методистів закладів П(ПТ)О області.

У закладі освіти здійснюється системний підхід щодо підготовки здобувачів освіти до зовнішнього незалежного оцінювання: від адміністрації закладу, голів методичних комісій, викладачів до практичного психолога. Шляхами підвищення якості навчання, формами і методами роботи викладача з учнями поділилися:

Тетяна ГРЕЧАНІЧЕНКО, заступник директора з навчальної роботи, з питання «Форми освітньої діяльності з підготовки до державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання та умови для успішної роботи педагогів з учнями»;

Любов УСІКОВА, голова м/к суспільно-гуманітарних дисциплін, – «Стратегія і тактика роботи методичної комісії з методичного супроводу викладачів щодо роботи зі здобувачами освіти з підготовки до державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання»;

Юлія СУРГУЧ, практичний психолог, – «Робота з викладачами щодо психологічної підтримки учнів до проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання»»;

Юлія БІБІКОВА, викладач української мови та літератури, Оксана БУРЛАКА, викладач іноземної мови, Тетяна НИЖЕГОРОДЦЕВА, викладач історії, Олена АЛЕКСЕНКО, викладач математики, Яна ТРОФИМЕНКО, викладач хімії, Вячеслав ХАРЬКОВ, Олег МАКОВОЗ, викладачі фізики, –«Сучасні форми і методи роботи викладача з учнями при підготовці до державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання».

Члени творчої групи дійшли висновку, що процес підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання випускників закладів професійної (професійно-технічної) освіти області потребує створення відповідної системи роботи закладу освіти, якою мають бути охоплені всі педагогічні працівники, та застосування сучасних форм, методів роботи в освітньому процесі для якісного складання державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »