Форми і методи роботи викладача з учнями при підготовці до ДПА у формі ЗНО обговорено 15 лютого 2022 року під час онлайн-спілкування із заступниками директорів із навчально-методичної роботи (методистами) закладів П(ПТ)О області та викладачами загальноосвітніх предметів. Під час заходу акцентовано увагу слухачів на здійсненні системного контролю щодо підвищення якості навчання та підготовки учнів-випускників до державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Практичним досвідом роботи закладу освіти щодо підготовки до проведення державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання поділилися педагоги Сумського вищого професійного училища будівництва та автотранспорту:
Тетяна ГРЕЧАНІЧЕНКО, заступник директора з навчальної роботи, Юлія СУРГУЧ, практичний психолог, Юлія БІБІКОВА, викладач української мови та літератури, Оксана БУРЛАКА, викладач іноземної мови, Олена АЛЕКСЕНКО, викладач математики, Яна ТРОФИМЕНКО, викладач хімії.
З матеріалами досвіду закладу можна ознайомитися за посиланням:
https://drive.google.com/drive/folders/1hnyiOpbkVqtvT5Pz3hnJMT1eADn89vmC?usp=sharing
Відповідальні методисти НМЦ ПТО у Сумській області Ольга СМОЛЕНКО та Валентина ЛАБУДЬКО підбили підсумки проведення І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з навчальних предметів серед учнів ЗП(ПТ)О у 2021/2022 навчальному році та проведення ІІ етапу, надали роз’яснення щодо виконання учасниками олімпіадних завдань, їх структури, оформлення практичної частини роботи.
Олімпіадні завдання учні будуть виконувати протягом 2 годин у додатку Google форми за окремим персональним комп’ютером із доступом до мережі Інтернет. Відеозв’язок буде забезпечено за допомогою додатка Google Meet. ІІ етап Всеукраїнських учнівських олімпіад із восьми навчальних предметів відбудеться 22 лютого 2022 року. Початок реєстрації учасників о 9 годині. Перевірка інтернет-зв’язку учасників олімпіади відбудеться 21 лютого 2022 року.
Закінчилося спілкування проведенням практичного кейсу, що проходив у додатку Google форми, з аналізом результатів виконання завдань.