На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим стає значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Саме тому викладачі природничого циклу закладів професійної (професійно-технічної) освіти 25 квітня 2018 року на базі ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» вивчали питання «Формування ключових компетентностей учнів засобами предметів природничого циклу».
Програми НУШ дають право викладачам творчо підходити до реалізації їх змісту, добирати об’єкти для вивчення та включати в зміст освіти приклади зі свого регіону, змінювати послідовність вивчення окремих питань у межах теми.
Учасники творчої групи поділилися власними ідеями та напрацюваннями з питання професійної спрямованості при викладанні предметів ЗОП. Присутні на засіданні мали можливість ознайомитися з елементами тренінгу, який запропонувала викладач фізики ДНЗ «Глухівське вище професійне училище» Тетяна Новикова під час позаурочного заняття «Фізика на кухні» для учнів групи кухарів. Викладачі повинні враховувати спеціалізацію учнів групи при вивченні предметів загальноосвітньої підготовки. Упровадження елементів професійного спрямування – одне із завдань у контексті вимог НУШ.
Проблема компетентнісного підходу полягає в тому, що самі по собі компетентності не піддаються оцінці. Безпосереднім результатом освітнього процесу є очікувані результати навчання, які являють собою сукупність знань, умінь, навичок, суджень, ставлень, набутих особою у процесі навчання, досягнення яких можна чітко ідентифікувати, кількісно оцінити та виміряти. Виявлення сформованості знаннєвого компонента можливе через уміння оперувати термінами та поняттями; формулювати визначення понять; називати ті чи інші явища, процеси; характеризувати їх за певними ознаками; пояснювати механізми процесів тощо.