На сучасному етапі розвитку суспільства все очевиднішим стає значення природничих наук для реалізації концепції сталого розвитку. Не випадково в різних країнах світу пильна увага приділяється вдосконаленню системи природничої освіти. Реформування системи освіти при цьому передбачає її відкритість і варіативність, різноманіття форм і методів організації навчальної діяльності, тобто диференціацію навчання.
Саме на ці аспекти було звернуто увагу викладачів природничих наук закладів професійної (професійно-технічної) освіти під час онлайн-спілкування 18 вересня 2018 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Сумській області підготовлено методичні рекомендації з викладання предметів: фізика й астрономія, хімія, біологія й екологія, географія, а також орієнтовне планування за новими навчальними програмами. Викладачам запропоновано для обговорення «Рекомендації щодо оформлення навчальних кабінетів» та «Ведення сторінок журналу з хімії».