Результати здійснення експериментальної діяльності з упровадження елементів дуальної, дистанційної форм навчання та соціального партнерства у професійну підготовку кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області представила директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Наталія Самойленко на засіданні колегії Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.
Заслухавши інформацію про здійснення експериментальної діяльності в закладах професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області, колегія відзначила, що зазначена робота здійснюється в установленому порядку.
До експериментальної роботи залучено 7 закладів професійної (професійно-технічної) освіти, 91 учень і 39 педагогічних працівників.
В області діють експериментальні майданчики з тем:
«Упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників» на базі ДНЗ «Білопільське вище професійне училище», «Шосткинський центр професійно-технічної освіти», ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище», «Сумський центр професійно-технічної освіти з дизайну та сфери послуг»;
«Розвиток освітнього інформаційного середовища ліцею засобами дистанційної форми навчання» на базі ДПТНЗ «Синівський професійний аграрний ліцей»;
«Соціальне партнерство як інструмент підвищення якості підготовки кваліфікованих робітників» на базі ДПТНЗ «Конотопський професійний аграрний ліцей», «Реутинський професійний аграрний ліцей».
Навчально-методичний центр професійно-технічної освіти у Сумській області є координатором у проведенні експериментальної роботи та здійснює методичний супровід й консультування закладів-учасників експерименту відповідно до затверджених програм.