В області проходить регіональний експеримент з теми «Професійна підготовка учнів з особливими освітніми потребами в професійно-технічному навчальному закладі як необхідна умова їх соціальної адаптації та подальшої трудової зайнятості», проміжні результати ІІ (формувального) етапу якого підбито під час засідання робочої групи у форматі «круглого столу» 21 грудня 2018 року на базі державного навчального закладу «Глухівське вище професійне училище» за участі викладачів, майстрів виробничого навчання з професії «Муляр, штукатур», соціального педагога, психолога.
Результати експериментальної діяльності щодо управління процесами інклюзивної освіти у Глухівському вищому професійному училищі представив директор В’ячеслав Новиков.
Особливості процесу індивідуалізації і диференціації навчання дітей з особливими освітніми потребами розкрила Ірина Марухина, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.
Члени робочої групи практично опрацювали питання у визначенні навчальних цілей занять теоретичного та практичного характеру, ділилися досвідом та обговорили проблемні питання професійної підготовки таких учнів.
Майстри виробничого навчання із методистом Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Вітою Лубинець розв’язали приклади практичних завдань із застосування корекційних прийомів, направлених на розвиток пізнавальної діяльності зазначеної категорії дітей
За результатами засідання робоча група дійшла висновку щодо необхідності узагальнення напрацьованих матеріалів та видання методичного посібника з професійної підготовки учнів з особливими освітніми потребами в закладі професійної (професійно-технічної) освіти.