Новий етап розвитку освіти пов’язаний із упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності викладача, забезпечення його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог. Питання основних вимог до сучасного уроку розглянуто на онлайн-засіданні секції молодих викладачів загальноосвітньої підготовки 05 лютого 2019 року з теми «Сучасний урок у контексті Нової української школи».
Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Наталія Самойленко зорієнтувала слухачів на вимогах до уроку і зорієнтувала, що сучасний заклад освіти – це осередок, де учням приємно навчатися, де вчать критично мислити, не боятися висловлювати власну думку.
Увагу викладачів звернуто на типи та структуру уроків, на відмінність традиційного уроку від сучасного. Виступаючими сформулювало основні аспекти сучасного уроку, форми та методи роботи, застосування віртуальних технологій.
На високому рівні майстер-клас по роботі з онлайн-дошкою Padlet провела Дарія Корнієнко, викладач ДПТНЗ «Конотопське вище професійне училище».
З матеріалами онлайн-засідання секції молодих викладачів можна ознайомитися на сторінках блогу «Перші кроки до майстерності» (модератор Валентина Лабудько).