В умовах сьогодення реалізація компетентнісного підходу в навчанні іноземних мов набуває особливої актуальності. Питання формування ключових компетентностей учнів на уроках іноземної мови за професійним спрямуванням розглянуто під час творчої майстерні викладачів іноземної мови закладів професійної (професійно-технічної) освіти 27 березня 2019 року в Недригайлівському вищому професійному училищі.
Ольга Смоленко, методист НМЦ ПТО у Сумській області, модератор заходу, зупинилася на питанні використання тестових та мультимедійних технологій у процесі навчання та контролю як важливого етапу підготовки учнів до олімпіад та складання зовнішнього незалежного оцінювання з іноземної мови. Методист зазначила, що упровадження тестових та мультимедійних технологій в освітній процес закладів освіти дозволяє підвищити якість знань, посилити мотиваційний аспект, а на цій основі і пізнавальний інтерес учнів до вивчення предмета.
Викладачі іноземної мови ознайомилися з методикою навчання англійської мови на рівні стандарту в контексті вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти та відповідно до положень Концепції «Нова українська школа», яку представила Наталія Клюніна, старший викладач кафедри соціально-гуманітарної освіти КЗ Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, під час методичного дайджесту.
Творча майстерня викладачів іноземної мови включала в себе проведення:
практичного кейсу «Особливості виконання тестових завдань у форматі ЗНО з предмету «Іноземна мова» Юрієм Зимаком, директором департаменту доуніверситетської освіти Сумського державного університету, кандидата наук, доцента, та Інною Зайцевою, кандидатом педагогічних наук, старшого викладача кафедри іноземних мов Сумського державного університету;
уроку «Food preparation, cooking and recipes. Kitchen stories with Jamie Oliver» Світланою Рубаник, викладачем англійської мови Недригайлівського вищого професійного училища;
практичного заняття «Інтерактивна дошка – інструмент, що формує якісно новий рівень викладання англійської мови» Іриною Смирновою, методистом НМЦ ПТО у Сумській області.
Засідання у форматі «круглого столу» дозволило учасникам заходу обговорити особливості створення сучасного комплексно-методичного забезпечення кабінетів іноземної мови як творчої майстерні викладачів, використання професійно-спрямованих завдань на уроках англійської мови, алгоритм проведення державної підсумкової атестації з англійської мови у 2019 році, сучасні форми і методи позаурочної роботи з предмету «Іноземна мова».