1 квітня 2019 року відбулося чергове засідання навчально-методичної Ради при Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Сумській області
Про роботу блога як засобу і форми організаційної та методичної роботи доповіла Валентина Лабудько, методист НМЦ ПТО у Сумській області, зазначивши, що тематичні професійні блоги «Інтеграл», «Пошук», «Кварк», «Перші кроки до майстерності» для викладачів математики, інформатики, природничих наук,
молодих викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області містять нормативно-правове, програмно-методичне забезпечення, різноманітні технології навчання, рекомендації щодо ведення журналів обліку теоретичного навчання, матеріали конкурсів, розробки уроків, методичні поради тощо. Використання блогів є доцільним при налагодженні системи онлайн-консультування викладачів, майстрів виробничого навчання, керівників закладів професійної (професійно-технічної) освіти. Одним із таких є блог для заступників директорів з навально-методичної роботи (методистів), голів методичних комісій «Порадник методиста».
Під час засідання навчально-методичної Ради розглянуто та схвалено наступні методичні рекомендації:
«Методичні рекомендації щодо організації впровадження елементів дуальної форми навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти»;
методичні рекомендації «Профілактика насильства в закладах професійної (професійно-технічної) освіти»;
методичні рекомендації «Створення центру розвитку професійної кар’єри в закладі професійної (професійно-технічної) освіти».
Навчально-методичною Радою затверджено програми курсу «Використання інтерактивної дошки в закладах професійної (професійно-технічної) освіти» та online-курсів «Створення візуального навчального контенту», «Створення інтерактивного навчального контенту», «Оnline-дошка в освітньому процесі», «Хмарні технології в освітньому процесі».
Віктор Скиба, заступник директора з методичної роботи НМЦ ПТО у Сумській області, та профільні методисти ознайомили членів Ради з організацією роботи навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням і акцентували увагу на пріоритетних напрямах діяльності та формах роботи центрів.