Підвищення професійної майстерності викладача, яке дозволили б йому перебудувати освітній процес відповідно до нових вимог, неможливе без самовдосконалення та оволодіння сучасними формами та методами онлайн-спілкування. Одним із інструментів професійного розвитку педагога є електронне портфоліо. Питання використання віртуальних технологій для створення електронного портфоліо розглянуто на онлайн-засіданні секції молодих викладачів загальноосвітньої підготовки 14 травня 2019 року.
Директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Наталія САМОЙЛЕНКО зорієнтувала слухачів на основному завданні портфоліо: проаналізувати свою професійну діяльність, узагальнити та систематизувати педагогічні досягнення, об’єктивно оцінити свої можливості.
Молодими педагогами для розгляду було створено 16 портфоліо, електронних – 7, які підготували:
Ломакіна О.П. (ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»);
Лузіна Ю.О. (ДПТНЗ «Свеський професійний аграрний ліцей»);
Михайловський О.В. (ДПТНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр професійно-технічної освіти»);
Петров А.О. (ДНЗ «Шосткинське вище професійне училище»);
Теницький Ю.В. («Білопільське вище професійне училище»);
Харченко О.Г. (ДПТНЗ «Путивльський професійний ліцей);
Шарап С.М. (ДНЗ «Глухівське вище професійне училище»).
Модератор засідання Валентина ЛАБУДЬКО звернула увагу на нову форму подання портфоліо – віртуальну дошку padlet та роботи викладачів, розміщених на ній.