Колективні форми роботи в системі методичної діяльності закладів професійної (професійно-технічної) освіти

На черговому засіданні творчої лабораторії «Методист» 19 червня 2019 року методисти Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області Оксана ВАСИЛЕНКО, Олена ЧХАЙЛО, Єлизавета ЯЩЕНКОВА розглянули питання «Колективні форми методичної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти».

Під час засідання обговорено особливості організації роботи педагогічної ради як однієї із форм колективної форми роботи та оформлення відповідної документації, інструктивно-методичних нарад як органічної складової діяльності методичної роботи, зміст і спрямування діяльності яких визначається Планом роботи на навчальний рік.

Акцентовано увагу учасників online-спілкування на тому, що визначення форм колективної роботи, їх тематика залежить від завдань Плану роботи закладу та реалізації єдиної методичної проблеми, що семінари є методичною підготовкою педагогів, своєрідним підвищенням кваліфікації в міжатестаційний період.

У системі науково-методичної роботи закладу професійної (професійно-технічної) освіти реалізуються її колективні форми методичної роботи – наголосили організатори вебінару та звернули увагу на дотримання єдиних норм ведення документації колективних форм методичної роботи.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »