Питання упровадження компетентнісного підходу до формування змісту та організації освітнього процесу обговорено під час онлайн-спілкування 06 лютого 2020 року з молодими викладачами предметів загальноосвітньої підготовки. Учасників заходу ознайомлено з типами уроку, структурою будь-якого типу сучасного компетентнісно спрямованого уроку та його моделюванням, мотивацією як фактором, що формує компетентності учнів. Увагу викладачів акцентовано на необхідності використання різних методів роботи на уроці, один з яких – контроверсійний підхід при викладанні суспільствознавчих дисциплін.
Продовжено роботу віртуального центру методичної підтримки молодих викладачів на базі ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту». Молоді спеціалісти одержали відповіді фахівців обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти на ряд питань, поставлених в анкетах, зокрема на питання «Роль викладача закладу професійної (професійно-технічної) освіти в організації інклюзивного навчання».
Як у будь-якій школі, слухачі отримали завдання – створити власне портфоліо з використанням Google сайтів.
Матеріали засідання школи молодого викладача розташовано у блозі «Перші кроки до майстерності» (модератор Валентина ЛАБУДЬКО).