Самомаркетинг як інструмент професійного розвитку педагога

Як продемонструвати себе з кращого боку? Як покращити власний імідж? Як педагогу створити персональний бренд? Саме про це говорили 13 лютого 2020 року із головами методичних комісій професійної підготовки на вебінарі.
Використання ефективних технологій та інструментів самомаркетингу: персональний сайт, сторінка в соціальних мережах, блог, нетворкінг – сприяє створенню персонального брендінгу та покращенню власного іміджу педагога.

Перед використанням інструментів варто почати з самоаналізу, визначити сильні та слабкі сторони. Якщо педагог за наслідками самоаналізу відчуває потребу в покращенні власних компетентностей, пропонуємо пройти онлайн-навчання «Сучасне портфоліо педагога: навіщо і як розробляти» в рамках Школи розвитку ІТ-компетентності. Початок навчання – 13 квітня 2020 року. Реєстрація до 13 квітня за посиланням https://sites.google.com/view/itschool-snmc/%D0%BEnline-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F?authuser=0
Презентацію «Самомаркетинг педагога як складова його професійного розвитку» розташовано на сторінці «Кабінет професійної підготовки» у розділі «Секція голів методичних комісій».

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »