У закладах П(ПТ)О області діє 41 методична комісія загальноосвітньої підготовки, які протягом поточного навчального року працювали над методичною проблемою «Використання інноваційних форм і методів для забезпечення результативності навчання і виховання учнів в умовах реформування освіти». Результати цієї роботи обговорено 19 травня 2020 року із головами методичних комісій під час онлайн-спілкування за участю представників Навчально-наукового інституту менеджменту та психології ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Оксани ДУБІНІНОЇ, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри публічного управління і проектного менеджменту, та Тетяни БУРЛАЄНКО, кандидата педагогічних наук, доцента, завідувачки кафедри економіки, підприємництва та менеджменту.
Учасникам заходу презентовано путівник сучасних форм роботи методичних комісій загальноосвітньої підготовки, нові форми роботи методичних комісій, інноваційні методики навчання та сучасне освітнє середовище, наголошено на важливості створенні блогу методичної комісії як засобу формування іміджу сучасного педагога в інформаційному просторі та інструмента інтерактивної комунікації, психолого-педагогічних аспектах готовності викладача до інноваційної діяльності.
Важливу роль у діяльності методичної комісії відіграє й обмін практичним досвідом. У форматі «Методична скарбничка» своїми педагогічними «родзинками» поділилися голови методичних комісій Білопільського, Глухівського вищих професійних училищ, Сумського вищого професійного училища будівництва та автотранспорту, Шосткинського центру професійно-технічної освіти. Докладніше за посиланням https://nmcpto.sumy.ua/?page_id=14969
Підсумки вебінару: отримані знання й методичні поради щодо впровадження інноваційних форм і методів у роботі методичної комісії в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, та, уже традиційно, домашнє завдання на новий навчальний рік (розробити тренінгові заняття або майстер-клас із теми «Інноваційні освітні технології – шлях до формування конкурентноспроможної особистості»).