Віртуальне навчання – важливий елемент стратегії закладів П(ПТ)О

Усе частіше освітяни обговорюють віртуальне навчання як елемент стратегії розвитку закладів П(ПТ)О не тільки в майбутньому, але вже сьогодні. Розглядають як об’єктивний процес руху від очного через дистанційне навчання до віртуальної освіти, яка вбирає в себе кращі властивості очного, заочного, дистанційного та інших форм отримання освіти. Саме з цієї теми на платформі ZOOM проведено вебінар 26 травня 2020 року для викладачів інформатики.

Під час заходу розглянули й питання «Робота в умовах дистанційного навчання – вимога сьогодення»: використання сервісів як для відеозв’язку, так і для створення, поширення завдань, обміну файлами між викладачами та учнями, та створенням електронного журналу.

Практичним досвідом щодо організації роботи в умовах дистанційного навчання поділилися:

Ірина ДІВЕНКО, викладач інформатики ДПТНЗ «Роменське ВПУ», яка ознайомила слухачів з питанням організації дистанційного навчання  на основі платформи Moodle;

Оксана ГРИЦАЙ, викладач інформатики ДПТНЗ «Сумський центр ПТО», – з використанням сервісу ClassDojo;

Анастасія ПРОХОРЕНКО, викладач інформатики ДПТНЗ «Конотопське ВПУ», зі створенням електронної книги за допомогою програми Fllip PDF Professional;

Анна ХАРЧЕНКО, викладач інформатики ДПТНЗ «Лебединське ВПУ лісового господарства», зі створенням електронної таблиці «Результативність дистанційного навчання».

За результатами онлайн-спілкування викладачі отримали завдання: кожному викладачу опрацювати запропоновані сервіси та підготувати пропозиції щодо створення електронного журналу до 05 вересня 2020 року.

Матеріалу вебінару розміщено в блозі «Пошук» на сторінці «Дистанційне навчання».

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »