Соціально-педагогічний супровід здобувачів освіти з особливими освітніми потребами

Підвищенню рівня поінформованості соціальних педагогів закладів професійної (професійно-технічної) освіти щодо забезпечення своєчасного соціально-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в освітній простір було присвячено вебінар, проведений 27 травня 2020 року.

Під час заходу Ірина МАРУХИНА, завідувач навчально-методичного центру психологічної служби, та Світлана ГАВРИЛЕНКО, методист центру, акцентували увагу спеціалістів на нормативно-правових документах, що визначають мету, завдання соціального педагога в рамках супроводжуючої роботи, зокрема, формування дружнього та неупередженого ставлення до дітей з особливими освітніми потребами в усіх учасників освітнього процесу, позитивних міжособистісних стосунків дітей з особливими освітніми потребами та їх ровесників; профілактиці стигматизації й дискримінації в учнівському середовищі; здійсненню посередництва між закладом освіти, сім’ями та територіальними місцевими громадами, застосуванню міжсекторальної взаємодії й мультидисциплінарного підходу до вирішення питань навчання та виховання дитини, яка має особливі освітні потреби.

Особливу увагу приділено алгоритму роботи соціального педагога із цього питання, визначенню термінів та змісту роботи спеціаліста на кожному з його етапів.  

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »