Школа молодого викладача – місце, де викладають майстри педагогічної справи

Насичене актуальними питаннями організації освітнього процесу в умовах змішаного (дистанційного) навчання проведено 23 вересня 2020 року онлайн-засідання секції молодого викладача «Майстерність як прояв індивідуального стилю професійної діяльності викладача».

Учасники заходу отримали поради, як напрацювати індивідуальний стиль роботи викладачу в умовах змішаного (дистанційного) навчання, від досвідченого методиста НМЦ ПТО у Сумській області Валентини ЛАБУДЬКО, координатора Школи молодого викладача.

Майстер-класи «Організація навчального процесу у  віртуальному просторі за допомогою «Google Classroom», «Створення інтерактивного кросворду» провели методисти Юлія ГОНЧАРОВА, ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту», та Ірина СМИРНОВА, НМЦ ПТО у Сумській області.

Досвід роботи з питань використання сучасних ІКТ презентували викладачі української мови та літератури:

Алла СКЛЯР, ДПТНЗ «Роменське ВПУ», з теми «Сучасний онлайн-урок – формат креативних ідей для викладача й учня»;

Анна КУРИЛО, ДПТНЗ «Лебединське ВПУ лісового господарства», з теми «Використання інтерактивної презентації Prezi на уроках української мови та літератури в умовах дистанційного навчання»;

Лариса РУДЕНКО, ДНЗ «Білопільське ВПУ», з теми «Універсальна онлайн-дошка Padlet – інструмент взаємодії викладача й учня в реальному часі».

Дмитро БУДЯНСЬКИЙ, кандидат педагогічних наук, доцент Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка, – видатний оратор Сумщини – поділився вправами розвитку акторської майстерності.

Для підбиття підсумків онлайн-засідання та отримання зворотного зв’язку від учасників використано Google форми, де проведено тестування Оленою ПЕРОГАНИЧ, викладачем інформатики ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр ПТО».

Матеріали  засідання секції молодого викладачарозміщені в блозі «Перші кроки до майстерності» на сторінці  «Засідання ШМВ».

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »