«Аналіз експериментальної діяльності регіонального рівня показав позитивну динаміку щодо якості підготовки кваліфікованих робітників в експериментальних групах, підвищення рівня методичної та професійної компетентностей педагогів, успішну реалізацію спільних проєктів закладів П(ПТ)О з соціальними партнерами», – зазначила Наталія САМОЙЛЕНКО, директор НМЦ ПТО у Сумській області на колегії, що відбулася 26 листопада 2020 року в режимі онлайн.
Дослідно-експериментальну роботу регіонального рівня з питання впровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників було розпочато на базі 4 закладів, наразі за дуальною формою навчання здійснюють професійне навчання 11 закладів за 12 професіями. Використовуючи виробничі потужності 32 підприємств, установ та організацій, професію опановують 332 здобувачі освіти.
Проведена робота в рамках експерименту з упровадження елементів дистанційної форми навчання дала можливість закладам П(ПТ)О швидше адаптуватися до навчання в умовах карантину: впровадити інструменти дистанційного навчання, використовувати значну кількість ІТ-інструментів.
Експериментальну діяльність з розвитку соціального партнерства було розпочато на базі 2 закладів. Однією з форм партнерства визначено створення сучасних навчально-практичних центрів. Так, на базі Сумського міжрегіонального вищого професійного училища відкрито навчально-практичний центр із професії «Монтажник гіпсокартонних конструкцій за технологіями ТДВ «Сініат», Роменського вищого професійного училища – навчально-практичний центр за професією «Слюсар із ремонту колісних транспортних засобів». За кошти Групи компаній «Технологія» створено сучасну навчально-матеріальну базу навчально-практичного центру для підготовки кваліфікованих робітників для друкарського виробництва на базі Сумського центру професійно-технічної освіти.
Крім експериментів регіонального рівня, з 2019 року проводиться експериментальна діяльність всеукраїнського рівня з теми «Розвиток публічно-приватного партнерства у сфері професійної (професійно-технічної) освіти з використанням технологій стратегічного менеджменту»