Результати роботи з обдарованими учнями в Роменському вищому професійному училищі та плани на наступний навчальний рік – проведено онлайн-засідання творчої групи

Результати та плани роботи з обдарованими учнями на наступний навчальний рікпрезентовано 02 липня 2021 року адміністрацією Роменського вищого професійного училища під час онлайн-засідання творчої групи (заступників директорів із навчально-методичної, навчально-виховної роботи, методистів закладів П(ПТ)О, методистів НМЦ ПТО у Сумській області) у рамках вивчення досвіду роботи.

Пріоритетним завданням під час організації роботи з обдарованими учнями в Роменському вищому професійному училищі є впровадження сучасних методик виявлення, навчання, виховання та соціально-педагогічна підтримка учнів, пошук альтернативних шляхів ефективної реалізації творчих здібностей обдарованої молоді, популяризація їхніх здобутків, кращого педагогічного досвіду роботи з обдарованими учнями, формування дієвої системи стимулювання обдарованої молоді та її наставників, – зазначила Ольга СМОЛЕНКО, координатор творчої групи, методист НМЦ ПТО у Сумській області.

Протягом навчального року колектив Роменського вищого професійного училища працював за такими напрямами: організація науково-методичного та кадрового забезпечення; система пошуку обдарованих учнів; навчання, виховання та розвиток обдарованих учнів; забезпечення соціально-правових гарантій, – доповіла Тетяна РУКАВИЧКА, заступник директора з навчально-методичної роботи, та про підсумки закладу освіти щодо виконання плану роботи з обдарованою молоддю у 2020/2021 навчальному році. Заступник директора з навчально-виховної роботи Ірина ГУЛАК акцентувала увагу членів творчої групи, що саме організація гурткової роботи в закладі освіти сприяє розвитку й підтримки обдарованої молоді, протягом року діяло 9 гуртків за різними напрямами.

Заступники директорів з навчально-методичної, навчально-виховної роботи, методисти закладів П(ПТ)О презентували досвід організації роботи з обдарованою молоддю: здійснення контролю за роботою з обдарованими учнями під час освітнього процесу; роль методичного кабінету в роботі з обдарованими учнями; планування та організація роботи закладу освіти з обдарованими та здібними учнями; сучасні форми та методи роботи з творчо обдарованими учнями.

У рамках вивчення досвіду роботи наступним завданням для членів творчої групи буде здійснення моніторингових досліджень у роботі з обдарованою молоддю в Роменському вищому професійному училищі, проведення анкетування серед учнів і педагогічних працівників та методичного подіуму «Система роботи Роменського ВПУ з обдарованими та здібними учнями».

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »