Забезпечення рівного доступ до якісної професійно-технічної освіти – пріоритетне завдання педагогів закладів П(ПТ)О Сумщини

Основні умови забезпечення права на здобуття якісної професійної освіти осіб з особливими освітніми потребами обговорили 28 жовтня 2021 року на семінарі для заступників директора з навчально-виховної роботи з теми «Особливості організації освітнього процесу для учнів з особливими освітніми потребами в закладах професійної (професійно-технічної) освіти».

У заході брали участь: Юлія ДІДОРЕНКО, завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, та Ганна РАСТРОСТА, методист навчально-методичного центру психологічної служби комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.

          Увагу учасників семінару зосередили на необхідності подальшого впровадження інклюзивного навчання в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, обговорено умови та порядок відкриття інклюзивних груп, діяльність команди психолого-педагогічного супроводу закладу освіти, складання індивідуальної програми розвитку здобувача освіти з особливими освітніми потребами та створення безпечного освітнього середовища в закладі освіти.

У закладах професійної (професійно-технічної) освіти Сумської області в спеціальних групах здобувають освіту 97 учнів із особливими освітніми потребами, які мають порушення інтелектуального розвитку, 8 учнів, які навчаються в інклюзивних групах, та 171 учень з інвалідністю (у звичайних групах).

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »