Побачити переваги й «слабкі місця» в організації освітнього процесу, вивчити можливі шляхи підвищення якості освітньої діяльності, пройти цими шляхами – і отримати якісний результат – основне завдання проведення самоаналізу закладу. З цією метою для представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти різних форм власності та підпорядкування 18 січня 2022 року відбувся семінар-практикум «Програмно-методичне забезпечення проведення самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти».
Учасників заходу ознайомлено зі складовою атестаційної експертизи – самоаналізом закладу професійної (професійно-технічної) освіти, алгоритмами проведення. Під час семінару розглянуто вимоги до структури і змісту акту самоаналізу, оформлення звіту про проведений самоаналіз, розробки, погодження, затвердження комплексних кваліфікаційних завдань і порядок їх виконання, перевірки й оцінювання результатів; висвітлено основні Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.
Доведено до відома присутніх Графік проведення атестаційної експертизи закладів, що здійснюють діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, у Сумській області на 2022 рік.
Особливості підготовки наказу про проведення самоаналізу, програми самоаналізу, складання графіків проведення комплексних кваліфікаційних завдань (ККЗ) та комплексних контрольних робіт (ККР), протоколів ККЗ та ККР, звіту про проведення самоаналізу опрацьовано під час практичної складової заходу.
Захід проведено в рамках Плану роботи регіональної експертної ради з питань атестації закладів, що здійснюють діяльність у сфері П(ПТ)О, при Департаменті освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації.