Кращий педагогічний досвід роботи з талановитими учнями 23 червня 2022 року презентовано адміністрацією, головами методичних комісій Роменського вищого професійного училища під час чергового онлайн-засідання творчої групи (заступників директорів з навчально-методичної, навчально-виховної роботи, методистів закладів П(ПТ)О, методистів НМЦ ПТО у Сумській області).
Кожен заклад П(ПТ)О має свою систему роботи з обдарованими учнями, що розкриває загальні положення, принципи та шляхи розв’язання цієї проблеми. Основні пріоритети щодо організації роботи з обдарованими учнями: запровадження сучасних методик виявлення, навчання, виховання та соціально-педагогічна підтримка таких учнів, пошук альтернативних шляхів ефективної реалізації творчих здібностей обдарованої молоді в усіх сферах життя, популяризація їхніх здобутків. Про підсумки закладу освіти щодо виконання плану заходів щодо роботи з обдарованою молоддю у 2021/2022 навчальному році доповіла Тетяна РУКАВИЧКА, заступник директора з навчально-методичної роботи. Колектив Роменського вищого професійного училища працював за такими напрямами: нормативно-правове, навчально-методичне забезпечення організації роботи з обдарованими учнями, якість та результативність освітнього процесу, кадрове забезпечення та забезпечення соціально-правових гарантій здобувачів освіти.
«У закладі освіти створено умови для роботи гуртків, що забезпечує особливі умови для розвитку і підтримки обдарованої молоді», – наголосила Ірина ГУЛАК, заступник директора з навчально-виховної роботи.
Світлана СОЛОНЕНКО, голова методичної комісії природничо-математичних дисциплін, Олександра НОВАК, голова методичної комісії будівельного профілю, Надія Радчук, голова методичної комісії класних керівників ознайомили учасників заходу зі структурою роботи членів комісій з обдарованими учнями, яка включає всі напрями діяльності: навчання (диференційований підхід у роботі з учнями, дослідницькі та проєктні технології тощо), позаурочна зайнятість (спортивні секції, гуртки художньої самодіяльності, конкурси, олімпіади, робота органів учнівського самоврядування), вдосконалення творчого потенціалу педагогічних працівників (самоосвітня діяльність викладачів і майстрів виробничого навчання, нестандартні форми методичної роботи).
Під час онлайн-спілкування члени творчої групи закладів П(ПТ)О – Ірина МАЛИК, методист ДНЗ «Білопільське вище професійне училище», Тетяна ГРЕЧАНІЧЕНКО, заступник директора з НР, Надія СИДЕЛЬНИК, заступник директора з НВР ДНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та автотранспорту», Лариса КОРОЛЬОВА, заступник директора з НВР ДПТНЗ «Конотопський професійний аграрний ліцей», Любов МАТЯШ, методист ДНЗ «Сумський хіміко-технологічний центр професійно-технічної освіти», Ірина ПЕЧЕНА методист ДНЗ «Глухівське вище професійне училище», – презентували досвід організації роботи з обдарованою молоддю: здійснення контролю за роботою з талановитими учнями під час організації освітнього процесу; роль методичного кабінету; планування та організація роботи закладу освіти з обдарованими та здібними учнями; сучасні форми та методи роботи з творчо обдарованими учнями тощо.
Ольга СМОЛЕНКО, координатор творчої групи, методист НМЦ ПТО у Сумській області звернула увагу присутніх на пріоритетні завдання щодо організації роботи з обдарованими учнями у Роменському вищому професійному училищі у 2022/2023 навчальному році: проведення моніторингових досліджень у роботі з обдарованою молоддю, анкетування та тренінгових занять серед учнів та педагогічних працівників, методичного фестивалю «Творчий викладач – обдарований учень». Підсумки роботи Роменського вищого професійного училища за 2021/2022 навчальний рік буде узагальнено в інформаційно-методичному бюлетені «Калейдоскоп методичних знахідок у роботі з обдарованими учнями».
Бажаємо всім учасникам творчої групи миру, творчої наснаги, нових креативних ідей та цікавих проєктів! Відбудуємо країну разом!
Слава Україні! Усе буде ПТО! Усе буде Україна!