обговорено 23 червня 2022 року під час чергової щомісячної семінар-наради заступників директора з навчально-виробничої, навчально-виховної та навчально-методичної роботи, методистів.
Особливості воєнного стану вплинули на процес планування освітнього процесу закладів професійної (професійно-технічної) освіти області в новому навчальному році та підготовки навчально-планувальної документації щодо використання технологій дистанційного та змішаного навчання, на що звернула увагу присутніх Наталія САМОЙЛЕНКО, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області. Також акцентувала увагу на:
розробленні освітніх програм і робочих навчальних планів на підготовку кваліфікованих робітників та фахових молодших бакалаврів, ураховуючи регіональне замовлення на 2022 рік, терміни їх погодження та затвердження;
розподіл варіативної складової робочих навчальних планів на організацію факультативних занять, гурткової роботи та предметних консультацій залежно від стану фінансування закладів професійної (професійно-технічної) освіти області в умовах воєнного стану на 2022/2023 навчальний рік;
активізацію роботи навчально-практичних центрів за галузевим спрямуванням, що функціонують на базі закладів, у частині розроблення короткострокових програм на підготовку кваліфікованих робітників за професіями, що будуть актуальними в післявоєнній відбудові, перенавчанні внутрішньо переміщених осіб.
Значна кількість учнів закладів П(ПТ)О з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування евакуйовано до безпечних регіонів України та поза її межі, у зв’язку з цим особливу увагу заступників директорів звернено на контроль за місцем перебування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, та осіб з їх числа в період дії воєнного стану, сприяння повернення учнів зазначеної категорії в Україну.