Цьогоріч МОН використовуватиме новий візуальний стиль у комунікації вступної кампанії до закладів профосвіти, розроблений студентами інституту Projector, яким вдалося зробити образ профтеху дружнім до молоді та розповісти про переваги професійної освіти.
В основі креативної концепції лежить образ рук, що символізує майстерність і пріоритетність практичної підготовки. Базовими кольорами кампанії обрано жовтий, зелений і фіолетовий, на думку дизайнерів саме вони передають енергію та креатив молоді.
Крім того, розробники дослідили очікування вступників щодо навчання: молодь хоче розкрити талант через професію, проявити себе, швидко досягти успіху та гарно заробляти. Тож головний меседж концепції (заклик «Приклади руку до…») добре поєднується з намірами вступників творити успішне майбутнє, відбудовувати країну чи реалізувати власний талант.