Проблемні питання розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти обговорено під час онлайн-семінару 20 вересня 2022 року, розглянуто методичні рекомендації з питань формування внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах П(ПТ)О, орієнтовні критерії та індикатори для самооцінювання освітніх і управлінських процесів у ЗП(ПТ)О тощо.
Сергій ПОСТЕРНАК, заступник начальника управління — начальник відділу роботи із закладами професійно-технічної освіти управління роботи із закладами професійно-технічної та позашкільної освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, наголосив на поступовому формуванні внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу з урахуванням відповідних етапів (визначення компонентів внутрішньої системи, забезпечення функціонування компонентів внутрішньої системи, збір та аналіз інформації, узагальнення результатів, обговорення та оприлюднення результатів).
Було проаналізовано етапи розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти закладу, стратегія (політика) забезпечення якості освіти, що включає Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти у ЗП(ПТ)О та інше.
Також на семінарі піднімалися питання академічної доброчесності в закладах П(ПТ)О.