Продовжуємо роботу з вивчення досвіду організації та проведення роботи з обдарованими учнями в Роменському вищому професійному училищі – проведено онлайн-засідання творчої групи

Кожен заклад П(ПТ)О області має свою систему роботи з обдарованими здобувачами освіти, що розкриває загальні положення, принципи і шляхи розв’язання цієї проблеми. Пріоритетні напрями роботи з обдарованими учнями в цьому навчальному році 27 жовтня 2022 року презентовано адміністрацією Роменського вищого професійного училища під час онлайн-засідання творчої групи (заступників директорів з навчально-методичної, навчально-виховної роботи, методистів закладів П(ПТ)О, методистів НМЦ ПТО у Сумській області).

Координатор діяльності творчої групи Ольга СМОЛЕНКО, методист НМЦ ПТО у Сумській області,  звернула увагу на головні завдання щодо організації роботи з обдарованими учнями в Роменському вищому професійному училищі: запровадження сучасних методик навчання, виховання та соціально-педагогічної підтримки учнів, популяризації кращого педагогічного досвіду роботи з обдарованими учнями, формування дієвої системи стимулювання обдарованої молоді та її наставників.

Про планування заходів з обдарованою молоддю у 2022/2023 навчальному році доповіла Тетяна РУКАВИЧКА, заступник директора з навчально-методичної роботи. Протягом навчального року колектив Роменського вищого професійного училища планує працювати за напрямами: організація науково-методичного та кадрового забезпечення; система пошуку обдарованих учнів; навчання, виховання та розвиток обдарованих учнів; забезпечення соціально-правових гарантій.

Під час онлайн-спілкування заступники директорів з навчально-методичної, навчально-виховної роботи, методисти закладів П(ПТ)О презентували досвід організації роботи з обдарованою молоддю: планування та організація роботи закладу освіти з обдарованими та здібними учнями; сучасні форми та методи роботи з творчо обдарованими учнями.

Наступний крок для членів творчої групи: проведення моніторингових досліджень у роботі з обдарованою молоддю в Роменському вищому професійному училищі, проведення анкетування серед здобувачів освіти та педагогічних працівників, тренінгових занять «Впровадження сучасних освітніх технологій у роботі з обдарованими учнями».

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »