Інноваційні виклики сьогодення спрямовані й на освітній простір України. Зокрема, одним із пріоритетних напрямів розвитку української освітньої системи ХХІ століття є впровадження в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти інноваційних педагогічних технологій, насамперед проєктних. Саме проєктно-діяльнісна технологія посідає важливе місце в освітньому мовно-літературному процесі.
Терміни та етапи реалізації обласного літературно-дослідницького проєкту «Створення буктрейлера професій у літературі» 28 жовтня 2022 року розглянуто під час онлайн-засідання творчої групи (викладачів української мови та літератури, зарубіжної літератури, бібліотекарів закладів П(ПТ)О, методистів НМЦ ПТО у Сумській області).
Ольга СМОЛЕНКО, Юлія ВИСОЦЬКА, координатори творчої групи, методисти НМЦ ПТО у Сумській області, звернули увагу присутніх на головні завдання щодо реалізації обласного літературно-дослідницького проєкту: визначення теми дослідження, складання паспорту проєкту, збір, опис, аналіз літератури та джерел, формування читацької компетентності здобувачів освіти закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.
Під час онлайн-спілкування викладачі української мови та літератури, зарубіжної літератури, бібліотекарі закладів П(ПТ)О презентували онлайн-сервіси, методи та прийоми для створення буктрейлера професій у літературі:
Наталія КУРИЛО, Альона ВИСКРЕБЕНЦЕВА (Сумський центр професійно-технічної освіти) — «Створення буктрейлера професій у літературі»;
Тетяна КУКСА, Лариса РУДЕНКО (Білопільське вище професійне училище) — «Оформлення матеріалів дослідницької роботи у форматі лепбук-артбук- скрапбукінг — скрайбінг»;
Алла СКЛЯР, Світлана ЯЦМЕНКО, Марина КАРТАВА (Роменське вище професійне училище) — «Оформлення матеріалів дослідницької роботи у форматі мемів»;
Олена ЧЕЛЬЦОВА (Глухівське вище професійне училище) — «Оформлення матеріалів дослідницької роботи у форматі QR-кодів»;
Інна ГУДИМ, Ольга САЛІЙ, Світлана САДОВНИЧА (Сумське міжрегіональне вище професійне училище) — «Оформлення матеріалів дослідницької роботи у форматі пазлів-віртуальної екскурсії»;
Анна ХАРЧЕНКО, Анна КУРИЛО, Аліна АБРАМОВА (Лебединське вище професійне училище лісового господарства) — «Оформлення матеріалів дослідницької роботи у форматі хмари слів та інтелект карти».
Наступний крок у рамках реалізації обласного літературно-дослідницького проєкту «Створення буктрейлера професій у літературі» — проведення у грудні 2022 року методичної мозаїки «Упровадження інноваційних засобів навчання для підвищення мотивації учнів до читання».