Цифрова компетентність як складник розвитку професійної компетентності педагога

Із викладачами професійно-теоретичної підготовки, майстрами виробничого навчання з професій будівельного та деревообробного профілю, з професій оброблення металу, електротехнічного та хімічного виробництва закладів професійної (професійно-технічної) освіти профільний методист Віта ЛУБИНЕЦЬ 21 грудня 2022 року під час вебінару обговорила питання необхідності опанування цифровими інструментами, новими педагогічними підходами та методиками кожним педагогічним працівником.

Що таке цифрова компетентність, чому її розвивати важливо кожному педагогу, у чому полягає її сутність, як самостійно можна визначити рівень її розвитку, – ця та інші питання були опрацьовані під час заходу. Увагу присутніх було спрямовано на важливі моменти необхідності розвитку та удосконалення цифрової компетентності педагога та на способи їх опанування.

Для оцінки власного рівня цифрової компетентності учасникам вебінару запропоновано декілька сайтів, де користуючись певними інструментами можна пройти самооцінювання, запропоновано перелік цифрових освітніх ресурсів, що дають змогу створювати інформаційні продукти для підтримки освітнього процесу.

Досвідом в опануванні цифрових інструментів поділилася викладач професійно-теоретичної підготовки Сумського професійно-технічного училища будівництва і дизайну Марина ДОВГОПОЛ, яка провела майстер-клас із роботи в Canva.,

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »