Знайти переваги і «слабкі місця» в організації освітнього процесу – основа проведення самоаналізу закладу

Проведення самоаналізу закладу – це вивчення можливих шляхів підвищення якості освітньої діяльності, пройти цими шляхами — й отримати якісний результат – основне завдання проведення самоаналізу закладу. Із цією метою для представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти різних форм власності та підпорядкування 12 січня 2023 року проведено семінар-практикум «Програмно-методичне забезпечення проведення самоаналізу закладу професійної (професійно-технічної) освіти».

У семінарі-практикумі брала участь Людмила ГАРМАШ, начальник відділу змісту освіти та організації освітнього процесу директорату професійної  освіти Міністерства освіти і науки України.

Учасників заходу ознайомлено зі складовою атестаційної експертизи – самоаналізом закладу професійної (професійно-технічної) освіти, алгоритмами його проведення. Під час семінару розглянуто вимоги до структури і змісту акту самоаналізу, оформлення звіту про проведений самоаналіз, розроблення, погодження, затвердження комплексних кваліфікаційних завдань і порядок їх виконання, перевірки й оцінювання результатів; висвітлено основні Ліцензійні умови провадження освітньої діяльності у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.

Доведено до відома присутніх графік проведення атестаційної експертизи закладів, що здійснюють діяльність у сфері професійної (професійно-технічної) освіти, у Сумській області на 2023 рік.

Особливості підготовки наказу про проведення самоаналізу, програми самоаналізу, складання графіків проведення комплексних кваліфікаційних завдань (ККЗ) та комплексних контрольних робіт (ККР), протоколів ККЗ та ККР, звіту про проведення самоаналізу опрацьовано під час практичної складової заходу.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »