Підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсу учнівських проектів  та  поданих заявок на створення навчально-практичних центрів у 2024 році – питання відкритого методичного дня

27 березня 2024 року в Навчально-методичному центрі професійно-технічної освіти у Сумській області проведено відкритий методичний день із керівним складом закладів професійної (професійно-технічної) освіти у форматі онлайн-семінару.

Зі змінами в нормативно-правовому забезпеченні професійної (професійно-технічної) освіти в поточному місяці та підготовкою до Всеукраїнського Тижня професійної (професійно-технічної) освіти в травні 2024 року ознайомила Наталія САМОЙЛЕНКО, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області. Також було поінформовано про форму подачі інформації закладів у дайджест новин на сайт Міністерства освіти і науки України

Керівник НМЦ ПТО запросила до участі в громадському обговоренні проєкту Дорожньої карти розвитку професійної (професійно-технічної) освіти для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення на період до 2030 року, а також проєктів державних освітніх стандартів.

Обговорено результати конкурсного відбору заявок на створення навчально-практичних центрів галузевого спрямування у 2024 році на базі закладів професійної (професійно-технічної) освіти області. Звернено увагу на початок реєстрації для участі в національному мультипредметному тесті, яка триватиме до 11 квітня 2024 року включно.

Учасники семінару були ознайомлені з підсумками проведення ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад зі спеціальних дисциплін, Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів серед учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти та конкурсу учнівських навчальних проєктів із предметів загальноосвітньої підготовки. Здійснено аналіз результативності участі закладів професійної (професійно-технічної) освіти в заходах, відзначено кращих здобувачів освіти та педагогічних працівників, які підготували переможців.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »