Якісна професійно-технічна освіта для осіб з особливими освітніми потребами

Педагоги закладів професійної (професійно-технічної) освіти Сумщини продовжують удосконалювати свій професійний розвиток у напрямку забезпечення умов здобуття якісної професійної освіти для осіб з особливими освітніми потребами.
Традиційно у вересні на обласному семінарі Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, присвяченому питанню розвитку інклюзивної освіти, представники профтехів збираються обговорити останні події, зустріти нові виклики, поділитися практичним досвідом у цій сфері. Цього року, 5 вересня, увагу учасників семінару зосередили зокрема на заходах та завданнях, визначених Планом заходів Сумської області на 2024 – 2026 роки з реалізації Національної стратегії розвитку інклюзивного навчання в Україні на період до 2029 року, організації роботи з батьками щодо підвищення мотивації до здобуття професійної (професійно-технічної) освіти в інклюзивних групах дітей та осіб з особливими освітніми потребами, актуальних нормативно-правових актах у сфері інклюзивного навчання.


У заході взяли участь завідувачка обласного ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти комунального закладу Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти Юлія ДІДОРЕНКО та представниця інклюзивно-ресурсного центру № 1 Сумської міської ради Анна КОВАЛЕНКО.
Практичним досвідом організації роботи колективу в інклюзивній групі поділилася заступник директора з навчально-виховної роботи ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва і дизайну» Вікторія ТКАЧЕНКО.

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »