Проєкт нового професійного стандарту «Кухар закладу освіти» обговорено на засіданні творчих груп педагогічних працівників із професій сфери громадського харчування та ресторанного сервісу

Захід відбувся 17 січня 2024 року в режимі онлайн, під час якого розглянуто пріоритетні напрями роботи, визначені в Стратегії реформи шкільного харчування на 2023-2027 роки.

До складу творчих груп включено 44 педагога закладів професійної (професійно-технічної) освіти за професіями «Кухар», «Кондитер», «Бармен».

Пріоритетним напрямом роботи педагогів є визначення шляхів реалізації заходів Програми реформування системи шкільного харчування на період до 2027 року в закладах загальної середньої освіти Сумської області.

Керівником творчих груп Оленою ТЕМЧЕНКО, методистом НМЦ ПТО у Сумській області, акцентовано увагу слухачів на необхідності підвищення кваліфікації педагогічних працівників ЗП(ПТ)О, розроблення регіональних та модульних програм, зміст яких спрямований на оволодіння професійними компетентностями з організації раціонального та безпечного шкільного харчування, упровадження системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР) та експлуатації сучасного устаткування харчоблоку шкільної їдальні.

У ДПТНЗ «Шосткинське вище професійне училище» створено кулінарний хаб в структурі навчально-практичного центру з підготовки кваліфікованих робітників за професіями «Кухар», «Кондитер», «Офіціант», про що прозвітували педагоги закладу.

На майстрів виробничого навчання та викладачів у галузі «Громадське харчування», яких нині називають «агентами змін», покладається визначна місія,– навчання кухарів шкільних їдалень за новим професійним стандартом, що є запорукою успішного впровадження змін у систему харчування. 

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий

Translate »