Відбувся семінар  для працівників з кадрових питань, секретарів ЗП(ПТ)О з питань ведення документообігу

В умовах воєнного стану питання правильного ведення кадрового та архівного  документообігу набуло особливої актуальності.

Ведення кадрового діловодства є досить трудомістким процесом, однак достатньо зрозумілим та передбачуваним, а відповідальні особи за ведення документообігу у ЗП(ПТ)О мають бути чутливими до змін законодавства.

04 лютого 2025 року  відбувся семінар «Ведення та збереження ділової документації у закладах професійної освіти» для відповідальних осіб за діловодство. До семінару долучилося  понад 80 представників закладів професійної (професійно-технічної) освіти.

Під час онлайн зібрання учасники мали змогу ознайомитися з основними інструментами, сервісами та нормативно-правовими актами, що регулюють кадрове та архівне діловодство.

Модераторами заходу акцентовано увагу присутніх на питаннях дотримання інструкції з діловодства у закладах П(ПТ)О, своєчасного створення номенклатури справ та подальшої роботи з документообігом, а саме створенням описів справ тимчасового та постійного зберігання справ, Положенням про архів та створенням експертної комісії.

Організаторами заходу розроблено практичні кейси щодо оформлення діловової документації, номенклатури справ та відпрацьовано алгоритм роботи у системі архівного ведення та зберігання документації.

Дискусійна панель  стала інформативною, корисною та цікавою  для всіх учасників заходу. 

Вы можете пропустить чтение записи и оставить комментарий. Размещение ссылок запрещено.

Оставить комментарий


Thanx: Yobox
Translate »