Нові підходи до організації навчально-виховного процесу

IMAG1278

Сьогодні від педагога вимагається бути готовим до розвитку і діяльності в умовах, які швидко змінюються. Модернізація системи освіти обумовлює необхідність пошуку нових підходів до організації  навчального процесу. Саме тому молоді викладачі закладів професійної (професійно-технічної) освіти 15  травня 2018 року в режимі он-лайн вивчали питання «Оновлення змісту освіти як процес формування освітньо-пізнавальних якостей учнів».

З основними аспектами оновлення змісту освіти в умовах розбудови української держави ознайомила слухачів Наталія Самойленко, директор  Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області. Викладачі ознайомилися з новими навчальними програмами, формуванням ключових і предметних компетентностей учнів.

Робота з молодими викладачами здійснювалася за допомогою блогів «Перші кроки до майстерності» та «Порадник методиста».  На базі ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту» створено віртуальний центр  методичної підтримки молодих викладачів. Керівник центру, методист закладу Василь Берко, представив методичний кабінет закладу професійної освіти як центр організаційної та навчально-методичної роботи молодих викладачів.

Навчальний кабінет – це творча лабораторія педагога. Учасники вебінару мали можливість ознайомитися з кабінетом викладача англійської мови ДНЗ «Сумське ВПУ будівництва та автотранспорту» Оксани Бурлаки, переможця конкурсу на краще комплексно-методичне забезпечення. Підбиваючи підсумки спілкування, модератор вебінару Валентина Лабудько акцентувала увагу молодих викладачів на застосуванні електронних освітніх ресурсів, які дозволяють організувати освітній процес на новому рівні, використовуючи  різноманітні технології навчання.

IMAG1280 IMAG1275

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Print this pageEmail this to someone
Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.