Регіональний науково-практичний семінар «Впровадження інновацій у професійно-практичну підготовку кваліфікованих робітників»

28 вересня 2017 року Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Сумській області спільно з Білоцерківським інститутом неперервної професійної освіти Національної академії педагогічних наук України на базі ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та дизайну» проведено Регіональний науково-практичний семінар «Впровадження інновацій у професійно-практичну підготовку кваліфікованих робітників».

Урочисте відкриття роботи науково-практичного семінару розпочалося з вітального слова Сергія Сікірніцького, директора ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та дизайну», який зауважив, що такого рівня захід проходить вперше на базі їхнього закладу і побажав плідної роботи учасникам семінару.
Віктор Скиба, в.о. директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області зазначив, що відчувається дефіцит кваліфікованих робітників у галузях матеріального виробництва: машинобудування, будівництво, легка промисловість, сільське господарство та наголосив, що Навчально-методичний центр ПТО у Сумській області активно включився в процес оновлення змісту професійної підготовки: у 2016/2017 навчальному році.
Про інноваційний потенціал сучасного педагога професійної школи, рівень володіння ІКТ та ефективність впровадження новітніх виробничих технологій у професійну підготовку кваліфікованих робітників ознайомили присутніх Кулішов В.С., кандидат педагогічних наук , старший викладач кафедри методики професійної освіти та соціально-гуманітарних дисциплін, Сахно О.В., кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри технології навчання, охорони праці та дизайну Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти НАПН України
Єлизавета Ященкова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, звернула увагу присутніх на проблеми підготовки кваліфікованих робітників у ХХІ столітті і запропонувала нову форму навчання – екстернат, що надає можливість оптимального використання навчального часу та фінансових ресурсів, враховуючи виробничий досвід екстерна.
З проведенням експериментів регіонального рівня протягом 2017-2020 років ознайомила присутніх Валерія Докторович, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області та зауважила, що якість навчально-виробничого процесу та конкурентноздатність випускників ПТНЗ безпосередньо залежить від інтеграції навчального процесу, науки та виробництва, що здійснюється насамперед за рахунок експериментальних робіт.
«Методи – основа роботи кожного майстра виробничого навчання. Вони визначають рівень його професійної майстерності та складають стрижень усієї навчальної роботи», так вважає Роман Казимірчук, викладач методики професійного навчання індустріально-педагогічного технікуму Конотопського інституту Сумського державного університету.
Тетяна Сікірніцька, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області акцентувала увагу на методиці уроку виробничого навчання і зазначила, що аналіз уроку повинен показати результативність, раціональне використання навчального часу, досягнення мети, а також завдання, над якими необхідно працювати.
«Створення і впровадження віртуального комплексно-методичного забезпечення (ВКМЗ) з професій «Манікюрник» та «Продавець продовольчих товарів» є актуальним питанням на сьогодні», — зауважила Ірина Смирнова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області.
У ході роботи науково-практичного семінару учасники мали можливість побачити майстер-класи майстрів виробничого навчання ДПТНЗ «Сумське вище професійне училище будівництва та дизайну».
У роботі взяли участь 2 групи слухачів курсів підвищення кваліфікації за напрямком майстри виробничого навчання закладів професійно-технічної освіти.

DSC_1360 DSC_1279 DSCN5683

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »