Нові форми здобуття професійної підготовки в дії

З метою якісної організації навчально-виробничого процесу в закладах професійно-технічної освіти в рамках проведення експерименту регіонального рівня щодо упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників 21-22 листопада 2017 року в Державному професійно-технічному навчальному закладі «Конотопське вище професійне училище» проведено дводенний семінар-практикум для заступників директора з навчально-виробничої роботи «Упровадження елементів дуальної форми навчання у професійну підготовку кваліфікованих робітників – реалії сучасного професійного навчання».

У роботі семінару-практикуму брали участь: Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, Віктор Скиба, заступник директора з методичної роботи, та Єлизавета Ященкова, методист, заступники директора з навчально-виробничої роботи 28 закладів професійної (професійно-технічної) освіти області.
З питань імплементації Закону України «Про освіту» у професійну підготовку кваліфікованих робітників, проведення експериментальної роботи в закладах професійної (професійно-технічної) освіти області виступила Наталія Самойленко, директор Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області.
Віктор Скиба, заступник директора Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області, ознайомив із питанням розробки та впровадження у професійну підготовку стандартів професійної (професійно-технічної) освіти на основі компетентнісного підходу. Отримані теоретичні знання учасники семінару-практикуму закріпили на практичному занятті, де було опрацьовано складання робочого плану та програми з предметів загально-професійної, професійно-теоретичної підготовки, виробничого навчання.
З актуальним на сьогодні питанням щодо запровадження вхідного контролю знань, умінь та навичок для підготовки осіб за програмами перепідготовки або підвищення кваліфікації виступила Єлизавета Ященкова, методист Навчально-методичного центру професійно-технічної освіти у Сумській області. Учасникам семінару-практикуму продемонстровано алгоритм проведення вхідного контролю знань, умінь та навичок із відповідної професії.
Під час семінару було обговорено вимоги: до складання робочих навчальних планів та комплектів навчально-плануючої документації з відповідної професії, до заміни бланку ліцензії Міністерства освіти і науки України з надання освітніх послуг у сфері професійної (професійно-технічної) освіти.
Наступного дня учасники семінару-практикуму відвідали робочі місця учнів на ТОВ НВО «Червоний металіст», Виробничому підрозділі експлуатаційно-ремонтного вагонного депо Конотоп, де проходить експериментальна робота з упровадження елементів дуальної форми навчання за професіями «Електрогазозварник» та «Слюсар з ремонту рухомого складу».
Підсумком семінару-практикум заступників директора з навчально-виробничої роботи стало проведення засідання у форматі «круглого столу» «Роль соціального партнерства в підвищенні професійної компетентності майбутніх кваліфікованих робітників» за участю представників виконавчої влади міста Конотоп, Конотопського міскрайонного центру зайнятості та найбільших підприємств регіону: ТОВ НВО «Червоний металіст», Виробничий підрозділ експлуатаційно-ремонтного вагонного депо Конотоп, ПАТ «Конотопський арматурний завод», державне підприємство «Конотопський авіаремонтний завод «Авіакон», ПАТ «Конотопський ремонтно-механічний завод», ТОВ «Мотордеталь-Конотоп».
За результатами засідання учасниками підписано резолюцію, в якій окреслено основні напрями подальшої роботи:
1. Розширити співпрацю роботодавців та закладів професійної (професійно-технічної) освіти м. Конотоп у частині впровадження елементів дуальної форми навчання в професійну підготовку кваліфікованих робітників.
2. Сприяти ознайомленню й вивченню сучасних виробничих технологій, обладнання під час проходження учнями виробничого навчання та виробничої практики на підприємствах м. Конотоп.
3. Забезпечити підвищення кваліфікації та професійної майстерності педагогічних кадрів на виробництві.
4. Проводити спільні профорієнтаційні заходи з метою популяризації робітничих професій у регіоні.

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »