STEM-освіта як напрям інноваційного розвитку

Викладачі математики закладів професійної (професійно-технічної) освіти 22 лютого 2018 року на базі ДНЗ «Сумське міжрегіональне вище професійне училище» вивчали питання «Упровадження STEM-освіти як засіб удосконалення математичної грамотності».

Під час зустрічі були розглянуті теоретичні питання: інноваційне навчання як новий вид організації освітнього процесу, STEM-освіта як засіб формування освітньо-пізнавальних якостей учнів, програма динамічної математики GeoGebra 5.0 та їх практичне втілення в освітній процес: відвідування уроку геометрії з елементами STEM-навчання, упровадження STEM-освіти в закладі. Використання провідного принципу STEM-освіти – інтеграції дозволяє формувати навчальні компетентності якісно нового рівня.    Це також сприяє більш якісній підготовці молоді до успішного працевлаштування та подальшої освіти. Досягають цього викладачі через роботу з тестами, які пов’язані з професією, що одночасно є підготовкою до державної підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання.

Упровадження STEM-освіти здійснюється відповідно до Плану заходів щодо впровадження STEM-освіти в Україні на 2016-2018 роки, затвердженого Міністерством освіти і науки України 05.05.2016  та рішення Колегії Міністерства освіти і науки України від 21.01.2016  — протокол №1/1-4 «Про форсайт соціо-економічного розвитку України на середньострокову (до 2020 року) і довгострокову (до 2030 року) часових горизонтах (у контексті підготовки людського капіталу).

Методист               В.С.Лабудько

23.02.2018

P1650906 P1650854 P1650850

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »