Нові моделі інтегрованого навчання — результат упровадження другого етапу проекту

Із листопада 2017 року в області впроваджується проект «Упровадження інтегрованого навчання при підготовці кваліфікованих робітників з професій «Кухар», «Кондитер». На базі Сумського центру ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу 15 листопада 2018 року представлено результати другого етапу проекту — нові моделі інтегрованого навчання шляхом упровадження нетрадиційних, індивідуальних та групових форм роботи (творча майстерня, захист інновацій, майстер-клас, бінарний урок, усний журнал тощо).

Під час інтерактивного заняття учасники заходу змоделювали інтегровані уроки, позакласні заходи з використанням компетентністного підходу в сучасній освіті.

У рамках проекту напрацьовано досвід використання інтегрованого навчання, тому підтвердження проведений викладачем іноземної мови Яною Леоненко та майстром виробничого навчання з професій «Кухар», «Кондитер» Мариною Богуновою (Сумський центр ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу) бінарний урок «Приготування салатів із свіжих та варених овочів». Під час уроку учні засвоїли алгоритм та технологію приготування овочів, особливості сучасного оформлення та подачі страв, закріпили знання та навички, збагатили свій словарний запас термінологічною лексикою, вдосконалили вміння спілкування на англійській мові.

Відвідані майстер-класи від шеф-кухаря кафе «Карусель» (м. Суми) та майстрів виробничого навчання Сумського центру ПТО харчових технологій, торгівлі та ресторанного сервісу, Охтирського центру ПТО, Шосткинського вищого професійного училища, Шосткинського центру ПТО дозволили відпрацювати новітні напрями сучасної української кухні: приготування м’ясних та рибних страв з використанням різноманітних соусів, низькокалорійних десертів, страв молекулярної кулінарії, мистецтво з карвінгу.

Підсумки другого етапу проекту підбито у форматі «круглого столу» та окреслено подальші задачі на наступний етап:

  • упровадження нових моделей інтегрованого навчання в освітній процес закладів професійної (професійно-технічної) освіти;
  • проведення фестивалю «Кращий майстер-шеф з приготування страв української кухні закладів професійної освіти Сумщини»;
  • підготовка статей, збірників рецептів української кухні регіону;
  • апробація рецептів української кухні в закладах професійної (професійно-технічної) освіти, на підприємствах сфери ресторанного сервісу Сумщини;
  • висвітлення результатів Проекту в засобах масової інформації.

DSC04158 DSC04170  DSC04197 DSC04221 DSC04227

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Комментарии закрыты.

Translate »