Аналіз КМЗ та МТЗ

Структура навчально-методичного комплексу

Структура навчально-методичного комплексу, як правило, складається з трьох блоків:

– блок нормативної та навчально-програмної документації;

– блок навчально-методичних матеріалів і засобів навчання (в тому числі навчально-методичні комплекси дисциплін, модулів, практик, атестації);

– блок засобів контролю.

На основі дидактично обґрунтованого комплексу засобів навчання та враховуючи дидактичні функції навчально-методичного комплексу, пропонується для викладачів та майстрів виробничого навчання створення комплексів з навчальної дисципліни чи професійного модуля, які включають:

1) навчальну документацію:

– робочий навчальний план;

– робочу навчальну програму; 

– поурочно-тематичний план з предмету;

– перелік навчально-виробничих робіт з професії тощо;

– плани-конспекти уроків теоретичного навчання/занять виробничого навчання;

2) навчальні засоби для учнів:

– підручники;

– навчальні посібники;

– конспекти лекцій, підготовлені викладачами; технологічні картки, підготовлені майстрами виробничого навчання;

– довідники;

– збірники задач і завдань для вправ і самостійних робіт;

– комплекти інструкційно-технологічної документації тощо;

3) дидактичні засоби на урок/заняття:

– природні та зображувальні наочні приладдя;

– технічні засоби навчання;

– демонстраційне обладнання;

– тренажери;

– тренувальні пристрої;

– програмне забезпечення для комп’ютерної техніки;

– дидактичні матеріали тощо;

4) засоби для контролю знань, умінь та навичок учнів:

– тести;

– комплексні кваліфікаційні роботи;

– комплексні кваліфікаційні завдання тощо;

5) засоби для викладачів, майстрів виробничого навчання:

– власна методика викладача, майстра виробничого навчання з навчальної дисципліни, виробничого навчання (професії);

– методичні розробки з кожної теми програми;

– методичні рекомендації;

– інформаційні матеріали про кращі педагогічні та виробничі практики.


Електронні форми для аналізу матеріально-технічного  та комплексно-методичного забезпечення закладу професійної (професійно-технічної) освіти

Рекомендації для заповнення електронних форм

1. Кабінет професійно-теоретичної (загальнопрофесійної) підготовки

2. Навчально-виробнича майстерня (лабораторія)

3. Маневровий майданчик для вправ із початкового водіння

Translate »