Аналіз КМЗ та МТЗ
Структура навчально-методичного комплексу
Структура навчально-методичного комплексу, як правило, складається з трьох блоків:
– блок нормативної та навчально-програмної документації;
– блок навчально-методичних матеріалів і засобів навчання (в тому числі навчально-методичні комплекси дисциплін, модулів, практик, атестації);
– блок засобів контролю.
На основі дидактично обґрунтованого комплексу засобів навчання та враховуючи дидактичні функції навчально-методичного комплексу, пропонується для викладачів та майстрів виробничого навчання створення комплексів з навчальної дисципліни чи професійного модуля, які включають:
1) навчальну документацію:
– робочий навчальний план;
– робочу навчальну програму;
– поурочно-тематичний план з предмету;
– перелік навчально-виробничих робіт з професії тощо;
– плани-конспекти уроків теоретичного навчання/занять виробничого навчання;
2) навчальні засоби для учнів:
– підручники;
– навчальні посібники;
– конспекти лекцій, підготовлені викладачами; технологічні картки, підготовлені майстрами виробничого навчання;
– довідники;
– збірники задач і завдань для вправ і самостійних робіт;
– комплекти інструкційно-технологічної документації тощо;
3) дидактичні засоби на урок/заняття:
– природні та зображувальні наочні приладдя;
– технічні засоби навчання;
– демонстраційне обладнання;
– тренажери;
– тренувальні пристрої;
– програмне забезпечення для комп’ютерної техніки;
– дидактичні матеріали тощо;
4) засоби для контролю знань, умінь та навичок учнів:
– тести;
– комплексні кваліфікаційні роботи;
– комплексні кваліфікаційні завдання тощо;
5) засоби для викладачів, майстрів виробничого навчання:
– власна методика викладача, майстра виробничого навчання з навчальної дисципліни, виробничого навчання (професії);
– методичні розробки з кожної теми програми;
– методичні рекомендації;
– інформаційні матеріали про кращі педагогічні та виробничі практики.
Електронні форми для аналізу матеріально-технічного та комплексно-методичного забезпечення закладу професійної (професійно-технічної) освіти
Рекомендації для заповнення електронних форм
1. Кабінет професійно-теоретичної (загальнопрофесійної) підготовки