Концепція державної політики в сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» передбачає оновлення змісту освіти, пов’язане з упровадженням компетентнісного підходу до організації процесу навчання. Питанню реалізації компетентнісного підходу було присвячено онлайн-спілкування з викладачами математики та інформатики закладів професійної (професійно-технічної) освіти, проведене 11.09.2018 Навчально-методичним центром професійно-технічної освіти у Сумській області.
Увагу слухачів було акцентовано на суттєві зміни в нових навчальних програмах та надано рекомендації щодо ведення журналу теоретичного навчання (математика), плануванню та роботі з вибірковими модулями (інформатика). Викладачам запропоновано для обговорення «Рекомендації до оформлення навчальних кабінетів з математики та інформатики».